divendres, 20 de juny del 2014

Comença la Colla de la Lectura Juvenil

Nois i noies


El dijous dia 3 de juliol hi ha la primera trobada de la Colla de la Lectura Juvenil. Serà a les set de la tarda. Ens trobarem per conèixer-nos i per comentar el llibre que heu triat. Aquest any el format variarà una mica, i us hem preparat una Colla diferent. Esperem que us agradi.


En aquest blog ens agradaria que ens féssiu arribar els vostres comentaris, preguntes o suggeriments. 


Mentre no arriba el dia de la trobada, gaudiu d'aquesta petita obra d'art.



The fantastic flying books of Mr. Morris Lessmore


Segur que us agrada!
Fins aviat.








4 comentaris:

  1. Em dic Oriol i tinc 12 anys. M'agrada molt llegir llibres xulos, sobretot de terror, misteri, humor i aventures. El llibre que estic llegint es diu: '' El cementiri sense làpiders i altres històries negres.'' Com podreu intuir fàcilment pel títol, es tracta d'un llibre de misteri i terror, però no fa gaire por. Ja us explicaré més detalls quan ens ajuntem a la Colla de Lectura.

    FINS AVIAT, COMPANYS.

    Oriol

    ResponElimina
  2. Benvingut Oriol. A veure si la resta també s'anima a participar.

    ResponElimina
  3. Hola, em dic Júlia.Tinc onze anys i el primer llibre que estic llegint, es diu Minerva Mint,i està molt interessant.Em sembla que el segon llibre que lligiré, sera el mateix que t'estas llegint tu,Oriol.
    Tinc moltes ganes de que arribi el dia 3!!!!
    :D
    Adeu a tots,

    Júlia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ui, això s'anima. Benvinguda, Júlia. Nosaltres també estem molt emocionats. En veiem dijous!

      Elimina